Təhlillə indikator göstəriciləri üzrə proqnozdan kurrikulumların hazırlandığı və tətbiq edildiyi fənlərin sayının 1 ədəd və ya 20,0%, hazırlanan dərsliklərin sayının 178 ədəd və ya 47,2% az, çap edilən nüsxələrin sayının 362867 nüsxə və ya 4,9% çox olduğu, nəzərdə tutulmuş 71 ədəd metodik materialın isə hazırlanmadığı müəyyən edilib.

Heftelik.az-ın məlumatına görə, bu, Hesablama Palatasının “Təhsil” xərcləri üzrə hazırlanmış ortamüddətli xərclər çərçivəsi sənədinə uyğun olaraq büdcə xərclərinin funksional təsnifatının “Təhsil” bölməsi üzrə 2021-2024-cü illər üçün icmallaşdırılmış  fəaliyyət planı”nın icrasının təhlilində əksini tapıb.

Cədvəl 3. Ümumi təhsil proqramı üzrə təhsilalanların biliyinin artırılması (Strateji hədəf 3), %

 

Fəaliyyət və tədbir

Kassa xərci 

Monitorinq göstəricisi

Monitorinq

göstəricisinin icrası

Subproqram 2.2. Ümumi təhsilin məzmununun təkmilləşdirilməsi və təbiqi99,5
Ümumi təhsilin dövlət standartlarına əsasən fənn kurikulumlarının hazırlanması və

tətbiqi

 

100,0

İl ərzində kurikulumların hazırlandığı və tətbiq edildiyi

fənlərin sayı

 

80,0

Respublikanın ümumitəhsil məktəbləri şagirdlərinin pulsuz dərsliklərlə təmin

olunması və metodiki vəsaitlərin alınması ilə bağlı xərclər

 

100,0

Hazırlanan dərsliklərin sayı52,8
 

Çap edilən nüsxələrin sayı

 

104,9

Təhsilin məzmunu və qiymətləndirilməsi üzrə metodik tövsiyələrin hazırlanması0,0Hazırlanan metodik materialların sayı0,0
Subproqram 2.3. Təhsilverənin peşəkarlığının artırılması99,0
Təhsilverənlərin peşəkarlıq səviyyəsinin davamlı olaraq yüksəldilməsini təmin edən innovativ texnologiyalara əsaslanan

ixtisasartırma təlimlərinin keçirilməsi

 

100,0

 

İxtisas artırma təlimlərində iştirak edən təhsilverənlərin sayı

 

133,4

Təhsilverənlər üçün informasiya – kommunikasiya texnologiyaları əsaslı təlim və stajkeçmə (mentorluq) xidmətlərinin

təşkili

 

100,0

İl ərzində təlim və stajkeçmə xidmətlərində iştirak edən

təhsilverənlərin sayı

 

145,6

Bakı şəhəri üzrə Təhsil idarəsi – Təlimə dəstək mərkəzlərinin fəaliyyəti97,1Fəaliyyət ilə məşğul olan işçi sayı103,0
Metodkabinetlərin fəaliyyəti98,3Fəaliyyət ilə məşğul olan işçi sayı94,7
Subproqram 2.4. Təhsilalanların biliyinin qiymətləndirilməsi99,9
Respublika üzrə şagird nailiyyətlərinin qiymətləndirilməsi və monitorinqlərin keçirilməsi 

100,0

Nailiyyətlərinin qiymətləndirildiyi şagirdlərin sayı 

102,0

Ümumi təhsil müəssisələrində keyfiyyətin qiymətləndirilməsi ilə bağlı pilot layihənin həyata keçirilməsi 

99,9

Layihənin həyata keçirildiyi ümumi təhsil müəssisələrinin sayı 

117,3