“Xəzinədarlığın İnformasiya İdarəetmə Sistemi”nin təşkilatları nələrlə təmin etdiyi açıqlanıb.

Heftelik.az-ın məlumatına görə, bu, “Dövlət xəzinədarlığı vasitəsilə maliyyə əməliyyatlarının həyata keçirilməsi və həmin əməliyyatların uçotunun aparılması Qaydası”nda əksini tapıb.

XİİS təşkilatları aşağıdakılarla təmin edir:

– gəlirlərin uçotu (smeta və faktiki) ;

– xərclərin uçotu (smeta və faktiki) ;

– müqavilələrin uçotu;

– sənədlərin (elektron qaimə-faktura (qaimə-faktura), malların alış aktı, elektron alış aktı, “Görülmüş işlərin qəbul aktı” (forma №2) və “Yerinə yetirilmiş işlər və xərclər haqqında arayış” (forma №3), təhvil-qəbul aktı, gömrük bəyannaməsi, çek, avans hesabatı, bank zəmanətləri, ödəniş tapşırıqları və s.) uçotu;

– qabaqcadan ödənişlərin (avans) uçotu;

– kassa məxaric əməliyyatlarının  uçotu;

– kreditor borcların uçotu;

– müvəkkil banklardan qaytarılan vəsaitlərin uçotu;

– üzləşmə sənədinin təsdiqi;

– qalıq vəsaitlərin məbləği (gəlir üzrə, xərc smetası üzrə, müqavilə üzrə, avans üzrə);

– düzgün tutulmamış və ya artıq ödənilmiş vəsaitlərin geri qaytarılması üzrə əməliyyatların uçotu;

– maliyyə əməliyyatları üzrə hesabatlılıq.