Sərt konstruktiv sxem üzrə layihələndirilmədə əsasın deformasiyaları zamanı yükdaşıyan konstruksiyaların ayrı-ayrı elementlərinin qarşılıqlı yerdəyişmələrinin yaranmaması üçün nələr edilməli olduğu açıqlanıb.

Heftelik.az-ın məlumatına görə, bu, “İşlənmiş ərazilərdə və batan qruntlarda bina və qurğular. Layihələndirmə normaları”nda əksini tapıb.

Sərt konstruktiv sxem üzrə layihələndirilmədə əsasın deformasiyaları zamanı yükdaşıyan konstruksiyaların ayrı-ayrı elementlərinin qarşılıqlı yerdəyişmələrinin yaranmaması mümkünlüyü aşağıdakılar hesabına nəzərdə tutulmalıdır:

– deformasiya tikişlərilə bina və qurğuların ayrı-ayrı hissələrə bölünməsi;

– yükdaşıyan konstruksiya elementlərinin və onlar arasında rabitələrin gücləndirilməsi;

– divarlarda mərtəbələr üzrə dəmir-beton kəmərlərin qurulması;

– mərtəbəarası və dam örtüklərinin dəmir-beton elementlərdən üfüqi disklərin yaradılması;

– bina və qurğuların bünövrələrinin bütöv tava, kəsişən tirlər, tir-divar və s. şəklində verilməsi;

Təsirə tabeli konstruktiv sxem üzrə layihələndirilmədə yer səthinin qeyri-bərabər deformasiyaları zamanı konstruksiyalarda əlavə qüvvələrin yaranmaması mümkünlüyü aşağıdakılar hesabına nəzərdə tutulmalıdır:

– yeraltı hissədə üfüqi sürüşmə tikişlərin qurulması;

– yükdaşıyan və xarici divar konstruksiya elementləri arasında oynaqlı və təsirə tabeli rabitələrin daxil edilməsi;

– yükdaşıyan konstruksiyanın sərtliyinin azaldılması;

– əlavə çevik və kompensasiyalı qurğuların daxil edilməsi;

– qonşu konstruksiyalar arasında aralıq məsafələrin böyüdülməsi.

Göstərilən bu tədbirlər elə tətbiq edilməlidir ki, aşağıdakılar təmin edilsin:

– əsasın deformasiyaları zamanı konstruksiya elementlərinin oturdulma sahələrinin kifayətliliyi;

– konstruksiyaların qarşılıqlı yerdəyişən ayrı-ayrı elementləri arasındakı düyünlərin hava və sukeçirməməzliyi;

– əsasın deformasiyası zamanı konstruksiya elementlərinin dayanıqlılığı.