Bloklama sistemində nasazlıqlar baş verdikdə, məsələn, çıxış və ya keçid işıqforlarının bağlanılmasının mümkün olmaması və ya bloklama siqnallarının öz-özünə alınması, yarımavtomatik bloklama dayandırılır.

Heftelik.az-ın məlumatına görə, bu, Dəmiryol nəqliyyatında qatarların hərəkətinə və manevr işinə dair Təlimatda əksini tapıb.

Bu tip nasazlıqlar, sistemin düzgün işləmədiyini göstərir və telefon əlaqəsi ilə hərəkət təmin edilir. Sistemlərin təchiz edilməsi və təmiri zamanı da bloklama işinin dayandırılması lazım olur. Əlavə olaraq, idarəetmə aparatında plombun olmaması da nasazlıq kimi qəbul edilir. Bu hallarda, sistemin işinin bərpa edilməsi üçün xüsusi prosedurlar izlənir. Yarımavtomatik bloklama ilə əlaqəli aparıcı və itələyici lokomotivlərə yol vərəqəsi verilir.