Müraciət ÜSULLARI

14 May 2025, 01:01

Sertifikat üçün müraciət şəxsən, poçtla və ya elektron yolla təqdim edilə bilər.

Heftelik.az-ın məlumatına görə, bu, “Mülki pilotsuz uçuş aparatlarının istismarı, qeydiyyata alınması və kateqoriyalara bölünməsi Qaydaları”nda əksini tapıb.

İstismarçı müraciət zamanı tam sənəd paketi təqdim etməlidir. Əlavə məlumatların sonradan təqdim edilməsi mümkündür. Müraciət zamanı hüquqi şəxsin adı və ünvanı qeyd olunmalıdır. Qeydiyyat çıxarışı və elektron ünvan tələb olunur. Əlaqə nömrəsi də əsas sənədlər sırasındadır. Bu məlumatlar ilkin identifikasiya üçün əsasdır. Məlumatların dəqiq və düzgün verilməsi vacibdir. Uyğunluq olduqda müraciət prosesə alınır.