Ərizəyə əlavə edilməli olan sənədlər, Elektron Hökumət İnformasiya Sistemi vasitəsilə əldə edilə bilər.

Heftelik.az-ın məlumatına görə, bu, “Mülki hava gəmilərinə sertifikatların verilməsi, növ dizaynında dəyişiklik və ya onların təmiri, onların uçuşa yararlılıq və ətraf mühitin mühafizəsi üzrə tələblərin müəyyən olunması Qaydaları”nda əksini tapıb.

Sənədlərin və məlumatların bu sistem vasitəsilə əldə edilməsi mümkün olduqda, ərizəçidən tələb olunmur. Əgər sənədlərin əldə edilməsi mümkün deyilsə, sorğu əsasında müvafiq dövlət orqanından tələb olunur. Ərizəçi, sənədləri ya kağız daşıyıcıda, ya da elektron formada təqdim etməlidir. Elektron sənəd formasında təqdim olunan məlumatlar da eyni hüquqi qüvvəyə malikdir. Sistem vasitəsilə alınan məlumatlar daha sürətli və effektiv şəkildə təmin olunur. Ərizəçi, sənədlərin təqdim edilməsi ilə bağlı dövlət orqanından sorğuya cavab ala bilər. Hər hansı bir çatışmazlıq olduqda, bu barədə müvafiq tədbirlər görülür. Elektron Hökumət İnformasiya Sistemi vasitəsilə sənəd təminatı, işin sürətləndirilməsinə və asanlaşdırılmasına imkan verir. Bu müddəalar, sənədlərin düzgün və zamanında təqdim edilməsini təmin edir.