Maşinist köməkçisi, “Təhlükəli yerin başlanğıcı” və “Təhlükəli yerin sonu” siqnalları ilə çəpərlənmiş yerlərə yaxınlaşarkən, ayaq üstə dayanmalıdır.
Heftelik.az-ın məlumatına görə, bu, Dəmiryol nəqliyyatında qatarların hərəkətinə və manevr işinə dair Təlimatda əksini tapıb.
Bu siqnallar sürət məhdudiyyətləri və təhlükəsizliyin təmin olunması məqsədilə istifadə edilir. Hərəkət zamanı bu siqnalların düzgün başa düşülməsi və əməldə tətbiqi vacibdir. Maşinist köməkçisi, yol boyunca hər bir təhlükəli yeri maşinistə xəbər verməli və hərəkətin təhlükəsizliyini təmin etməlidir. Həmçinin, hər hansı bir nasazlıq aşkar edildikdə dərhal əlaqə saxlanılmalıdır. Təhlükəli yerlərdə sürət məhdudiyyətlərinə əməl etmək və ətrafı diqqətlə izləmək lazımdır.