Sertifikat alındıqdan sonra məlumatlarda dəyişiklik olarsa Agentliyə bildiriş verilməlidir.
Heftelik.az-ın məlumatına görə, bu, “Mülki pilotsuz uçuş aparatlarının istismarı, qeydiyyata alınması və kateqoriyalara bölünməsi Qaydaları”nda əksini tapıb.
Bildiriş 5 iş günü ərzində təqdim olunmalıdır. Agentlik 15 iş günü ərzində müraciətə baxır. Qərar sertifikatda dəyişiklik edilməsi və ya edilməməsi formasında verilir. Bu proses aktual və düzgün məlumat təmin edir. Qaydaların 6.3-cü bəndi nəzərə alınmalıdır. Dəyişikliklər hüquqi məsuliyyətə səbəb ola bilər. Bu proses şəffaflığın davamlılığını təmin edir. Sertifikat aktual saxlanılmalıdır.