Əgər radioavadanlıq sertifikatında dəyişiklik baş verərsə, təşkilat bu barədə Agentliyə müraciət etməlidir.
Heftelik.az-ın məlumatına görə, bu, “Mülki hava gəmilərinə sertifikatların verilməsi, növ dizaynında dəyişiklik və ya onların təmiri, onların uçuşa yararlılıq və ətraf mühitin mühafizəsi üzrə tələblərin müəyyən olunması Qaydaları”nda əksini tapıb.
Müraciət etmə müddəti, dəyişiklik baş verdiyi gündən 5 gün ərzində olmalıdır. Təşkilat, dəyişiklikləri təsdiq edən sənədləri təqdim etməlidir. Agentlik müraciətə daxil olduqdan sonra 10 gün ərzində qərar qəbul etməlidir. Yenilənmiş sertifikat təşkilata təqdim edildikdən sonra əvvəlki sertifikat geri alınır. Yenidən rəsmiləşdirilmiş sertifikat, əvvəlki sertifikata nisbətən eyni hüquqi qüvvəyə malik olur. Sertifikat üzərindəki dəyişikliklər hər zaman uyğun sənədlərlə əsaslandırılmalıdır. Sertifikatın yenidən rəsmiləşdirilməsi üçün əsaslar hər hansı bir fərq və ya pozuntu ola bilər. Düzəlişlər müvafiq müstəqil ekspertizadan keçə bilər. Bu proses, sertifikatın düzgün və hüquqi qüvvədə olmasını təmin edir.