Operator sifarişçi ilə əlaqə saxlayır və şərtləri izah edir.
Heftelik.az-ın məlumatına görə, bu, “Azərbaycan Respublikasının Prezidenti yanında Vətəndaşlara Xidmət və Sosial İnnovasiyalar üzrə Dövlət Agentliyinin tabeliyində olan “ASAN xidmət” və “ASAN Kommunal” mərkəzlərində göstərilən xidmətlərin səyyar formada göstərilməsinin təşkili Qaydaları”nda əksini tapıb.
Sifarişçinin sənədlərinin mövcudluğu yoxlanılır.
Sifarişçi razılaşdıqda, məlumatları proqram vasitəsilə qeyd olunur.
Xidmət üçün uyğun vaxt təyin edilir.
Vaxtla bağlı razılıq olarsa sifariş qrafikə daxil edilir.
Xidmət imtina halları sifarişçiyə bildirilməlidir.
Sifariş təsdiqləndikdən sonra Şöbəyə ötürülür.
Sifariş üzrə əməkdaşlar müəyyən edilir və qrafik hazırlanır.
Şöbə məsul şəxs tərəfindən sənədlərin icra müddətinə nəzarət edilir.
